Euroopa lennuettevõtteid koondava liidu
2006. aasta statistika kohaselt on kõige lohakam pagasikäsitseja ja suurem
hilineja Britis Airways (BA).
Keskmiselt oli Euroopa lennuettevõtetel probleeme 1000 reisija pagasist 16ga ja õigeaegselt jõuti sihtpunkti 78% lendudest, kirjutas Rootsi päevaleht Svenska Dagbladet.
BA statistika oli halvem. Õigel ajal jõudis sihtpunkti 70% lendudest ja kaotati 23 kotti 1000st.
Ettevõte selgitab, et halvad tulemused on tingitud karmistunud turvakontrollidest ja kasvanud pagasihulgast Londoni Heathrow' lennujaamas ning pagasisüsteemi vigadest ühes Heathrow' terminalis.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Need, kes kohe kuidagi pagasist ilma ei taha jääda, peaksid statistikale toetudes lendama Air Malta, Turkish Airlinesi või Air One'iga. Need, kes aga õigel ajal kohale tahavad jõuda, peaksid eelistama Airluxi, SN Brussels Airlinesi ja KLM Royal Dutch Airlinesi.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.