Euroopa lennuettevõtteid koondava liidu
2006. aasta statistika kohaselt on kõige lohakam pagasikäsitseja ja suurem
hilineja Britis Airways (BA).
Keskmiselt oli Euroopa lennuettevõtetel probleeme 1000 reisija pagasist 16ga ja õigeaegselt jõuti sihtpunkti 78% lendudest, kirjutas Rootsi päevaleht Svenska Dagbladet.
BA statistika oli halvem. Õigel ajal jõudis sihtpunkti 70% lendudest ja kaotati 23 kotti 1000st.
Ettevõte selgitab, et halvad tulemused on tingitud karmistunud turvakontrollidest ja kasvanud pagasihulgast Londoni Heathrow' lennujaamas ning pagasisüsteemi vigadest ühes Heathrow' terminalis.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Need, kes kohe kuidagi pagasist ilma ei taha jääda, peaksid statistikale toetudes lendama Air Malta, Turkish Airlinesi või Air One'iga. Need, kes aga õigel ajal kohale tahavad jõuda, peaksid eelistama Airluxi, SN Brussels Airlinesi ja KLM Royal Dutch Airlinesi.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.