Tallinna kesklinna tasulise parkimisala
laienemine teeb muret ettevõtetele, kus tööpäev algab enne, kui ühistransport
liikuma hakkab, kuid linnaametnike sõnul peavad ettevõtjad nende probleemidega
ise toime tulema.
Pagaripoistes algab tööpäev kell viis hommikul. Alates tänasest ei saa töötajad oma autosid enam tasuta maja ette parkida, kuna nüüd kuulub ka Vana-Lõuna tänav kesklinna tasulise parkimise ala sisse, kirjutas ETV24.
"Mina oleks nõus tulema ka ilma autota tööle, aga kuna ma pean juba kell viis kohal olema, siis ühistransport ei käi ju sel ajal," oli Pagaripoiste autojuht Rein Kana nõutu. "Linn võiks ju mõelda nende inimeste peale ka, kes peavad varakult tööle tulema."
"Paljud ettevõtjad on selle omalt poolt ära lahendanud omapoolse töötajate transpordiga," ütles Tallinna abilinnapea Jaanus Mutli. "Linn ei saa 24 tundi ööpäevas ühistransporti tööle panna."
Parkimistasude näol laekub linnakassasse umbes 40 miljonit krooni aastas. Tasulise parkimisala laiendamisega saab linn aastas juurde orienteeruvalt 4 miljonit. Jaanus Mutli sõnul läheb osa rahast selleks, et Tallinna liikluskorraldust parandada, osa ka Tallinna teedesse. "Sellel rahal ei ole märki juures, et ta peaks kindlasse kohta minema," ütles Mutli.
Seotud lood
Eesti logistikasüsteem on tänu oma strateegilisele asukohale, arenenud taristule ja digilahendustele üks tõhusamaid Baltimaades. Riik ühendab Põhja- ja Ida-Euroopa turge, pakkudes hästi toimivat maantee-, raudtee-, mere- ja õhutranspordi võrgustikku.