Škoda autode esindaja Auto 100 ASi käive ulatus
möödunud aastal auditeerimata andmetel üle 250 miljoni krooni, käesoleval aastal
investeerib ettevõte 50 miljonit krooni, teatas ettevõte.
2005. aasta lõpus Škodade esindusõiguse saanud, Auto 100 juhatuse liikme Janek Aaviku sõnul on ettevõte vähem kui pooleteise aastaga rajanud üleriigilise müügi- ja teenindusvõrgu ning Škodade müük on võrreldes ülemöödunud aastaga kasvanud 76%.
“Peame ka turule tänulikud olema - meie turule tulek sattus heale ajale ja meil õnnestus turu kasvust osa saada” märkis Aavik. Auto 100 müüs möödunud aastal kokku 1070 uut sõidukit, enim müüdud mudel oli Škoda Octavia.
Auto 100 käesoleva aasta investeeringutest suurimad on uue müügi- ja teeninduskeskuse avamine Tallinnas, Paldiski maantee alguses. Tegemist on esimese Škoda tehase kontseptsioonile vastava müügikeskusega Baltikumis.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.