• 20.03.07, 08:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinna–Tartu liinil puhkes taas bussisõda

Majandusministeerium peab tudengibussi seaduserikkujaks ning konkurendid turusolkijaks, uue bussiliini omanik ise aga üliõpilaste soodsaks reisivõimaluseks.
Kurja juur peitub värskes tudengibussi idees, kus sõit on tasuta, kirjutas Postimees. OÜ Tudengibussi nimelist firmat veab Virumaalt pärit majandustudeng Liis Reinhold. Asja idee peitub nädalavahetuseti Tallinna–Tartu liinil kurseerivas bussis, kuhu pääseb vaid üliõpilaspileti ettenäitamisel.
Samal ajal tuleb teistes bussiliinides Tartu–Tallinna liinil üliõpilastel välja käia umbes 95 krooni. Veel eile hommikul lubas OÜ Tudengibussi kodulehekülg, et aprillist maksab sõit uuel liinil 65 krooni, aga päeva jooksul see info kadus.
Reinhold märkis, et tasuta sõit tudengibussiga jätkub ka aprillis. «Tasuta sõit kestab nii kaua, kuni jätkub sponsoreid,» märkis Reinhold. «Viimastel päevadel on meedia meie projektile suurt tähelepanu pööranud ja see on toonud juurde ka sponsoreid.»

Artikkel jätkub pärast reklaami

Samas keeldus Reinhold sponsorite nimesid avalikustamast.
Majandusministeeriumi liiklustalituse juhataja Priit Vene märkis, et tudengibussil on kindlad väljumisajad ja peatused ning piletid.
«Tudengibussi reisijate eesmärk pole teatri või muusikali külastus, nad sõidavad lihtsalt kodunt kooli,» kommenteeris Vene. «Tudengibussil on kõik liinibussi tunnused, sellisel kujul lõhub tudengibuss liinivõrku ja halvendab ühistranspordi kättesaadavust.»
Lõpliku seisukoha tudengibussi seaduslikkuse asjus kujundab ministeerium lähipäevil. Kui ministeerium tunnistab asja seadusevastaseks, tabab tudengibussi kuni 50 000-kroonine trahv, sest nõutud liiniluba neil pole.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele