Siin on esimesed Automedia pildid tõelisest
rakett-Golfist mudelinimega R36.
Just enne mudelivahetust, laseb Volkswagen Golfist sellesügisesel Frankfurdi näitusel välja megagolfi. Mootoriks saab väikesel kahuril Passat R36 pealt tulev kolmeliitrine V6, mis arendab pöörased 300 hobujõudu. Välimus saab autol olema veelgi agressiivsem kui seda on R32-l.
Õhuvõtuavad on tohutult suured ja tagastange all on diffuusor ja jämedad väljalaskeavad. Loomulikult saab auto olema nelikveoline, sest oleks idiootsus seda jõudu teele läbi esirataste lasta.
Seotud lood
Auto soetamisel või liisimisel on lihtne takerduda ühte numbrisse – ostuhinda. Ent tegelik kulu ei piirdu kaugeltki sellega, mida näed esmasel arvel. Kütus, hooldused, kindlustus, rehvid, väärtuse langus, maksud ja järelturu atraktiivsus loovad kogumõju, mis avaldab ettevõtte rahavoole märkimisväärset mõju. Just seetõttu on oluline hinnata sõiduki omamise kogukulu ehk „Full Cost of Ownership“ (FCO)– tervikpilti, mis kajastab kogu elutsükli kulusid.