13. märts 2007
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

easyJet hakkas Tallinna lennujaamas pakkuma online check-in teenust

Euroopa juhtiv odavlennufirma easyJet hakkas alates tänasest, 13. märtsist 2006 Tallinna lennujaamas pakkuma võimalust sooritada lennueelne check-in protseduur interneti teel, teatas ettevõte.

Reisijad, kellel on kaasas vaid käsipagas ja kes on interneti teel check-in’is registreerunud, võivad lennujaamas saabuda otse väravasse vähemalt 25 minutit enne lennu väljumisaega. Võrdluseks – tavapärane check-in tuleb lennujaamas teha vähemalt 40 minutit enne väljumist.

easyJet’i online check-in teenus on osutunud paljudes Euroopa lennujaamades väga populaarseks. Täna alustab easyJet sarnase teenusega ka Tallinnas. Teenus muutub kättesaadavaks kokku ligi 180 000 reisijale, kes kasutavad igal aastal easyJet teenuseid Tallinna-Berliini ja Tallinna-Londoni liinil.

Lennufirmal on kavas laiendada lähikuudel online check-in võimaluste pakkumist kõikjale oma sihtpunktidesse Euroopas.

Online check-in on lihtne protseduur, mis võimaldab vaid käsipagasiga reisivatel inimestel vältida lennujaamas lennueelse registreerimise letis järjekorras seismist ja printida oma pardakaart välja otse oma arvutist.

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077