13. märts 2007
Jaga lugu:

easyJet hakkas Tallinna lennujaamas pakkuma online check-in teenust

Euroopa juhtiv odavlennufirma easyJet hakkas alates tänasest, 13. märtsist 2006 Tallinna lennujaamas pakkuma võimalust sooritada lennueelne check-in protseduur interneti teel, teatas ettevõte.

Reisijad, kellel on kaasas vaid käsipagas ja kes on interneti teel check-in’is registreerunud, võivad lennujaamas saabuda otse väravasse vähemalt 25 minutit enne lennu väljumisaega. Võrdluseks – tavapärane check-in tuleb lennujaamas teha vähemalt 40 minutit enne väljumist.

easyJet’i online check-in teenus on osutunud paljudes Euroopa lennujaamades väga populaarseks. Täna alustab easyJet sarnase teenusega ka Tallinnas. Teenus muutub kättesaadavaks kokku ligi 180 000 reisijale, kes kasutavad igal aastal easyJet teenuseid Tallinna-Berliini ja Tallinna-Londoni liinil.

Lennufirmal on kavas laiendada lähikuudel online check-in võimaluste pakkumist kõikjale oma sihtpunktidesse Euroopas.

Online check-in on lihtne protseduur, mis võimaldab vaid käsipagasiga reisivatel inimestel vältida lennujaamas lennueelse registreerimise letis järjekorras seismist ja printida oma pardakaart välja otse oma arvutist.

Jaga lugu:
LOGISTIKA UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad logistikauudised igal nädalal enda postkasti.

Logistikauudised.ee toetajad:

Enimloetud
Tõnu Tramm
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80tonu@logistikauudised.ee
Lilia Roos
Lilia RoosReklaami projektijuhtTel: 585 485 10lilia.roos@aripaev.ee