• 13.03.07, 14:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

easyJet hakkas Tallinna lennujaamas pakkuma online check-in teenust

Euroopa juhtiv odavlennufirma easyJet hakkas alates tänasest, 13. märtsist 2006 Tallinna lennujaamas pakkuma võimalust sooritada lennueelne check-in protseduur interneti teel, teatas ettevõte.
Reisijad, kellel on kaasas vaid käsipagas ja kes on interneti teel check-in’is registreerunud, võivad lennujaamas saabuda otse väravasse vähemalt 25 minutit enne lennu väljumisaega. Võrdluseks – tavapärane check-in tuleb lennujaamas teha vähemalt 40 minutit enne väljumist.
easyJet’i online check-in teenus on osutunud paljudes Euroopa lennujaamades väga populaarseks. Täna alustab easyJet sarnase teenusega ka Tallinnas. Teenus muutub kättesaadavaks kokku ligi 180 000 reisijale, kes kasutavad igal aastal easyJet teenuseid Tallinna-Berliini ja Tallinna-Londoni liinil.
Lennufirmal on kavas laiendada lähikuudel online check-in võimaluste pakkumist kõikjale oma sihtpunktidesse Euroopas.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Online check-in on lihtne protseduur, mis võimaldab vaid käsipagasiga reisivatel inimestel vältida lennujaamas lennueelse registreerimise letis järjekorras seismist ja printida oma pardakaart välja otse oma arvutist.

Seotud lood

Uudised
  • 10.10.25, 12:55
Juba 24. korda: “Aasta logistikategu 2025” ootab kandidaate!
Kandideeri ise või anna teada ägedast logistikateost: kandidaate saab esitada oktoobri lõpuni!
Igasügisest traditsiooni järgides valib Äripäeva Logistikauudised juba 24. korda välja aasta parima logistikasaavutuse: esita kandidaat konkursile Aasta Logistikategu 2025!

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele