Septembris käivitub Tallinnas
Viimsi-kesklinna suunal ummikute vältimiseks mõeldud “pargi ja reisi” süsteemi
esimene etapp, mille kohaselt peaksid hommikuti tööle sõitvad inimesed jätma oma
autod Piritale ning liikuma südalinna bussiga.
“Parkla tuleb Piritale Regati maja juurde, kus on umbes sada kohta, kuid piisava huvi korral võetakse kasutusele ka Pirita Selveri parkimisplats,” ütles transpordiameti arenguosakonna peaspetsialist Aado Kuuse Eesti Päevalehele.
Juunis hakatakse Pirita teele rajama ka uut ühistranspordi sõidurada ning kavas on tihendada bussiliinide 1A ja 5 graafikut.
“Esialgu oleks tore, kui kas või paarkümmend inimest asjaga kaasa tuleks,” ütles Kuuse.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Liiklusjurist Indrek Sirki arvates ei tundu eriti loogiline, et inimesed viitsivad hommikul võtta auto, sõita sellega kuhugi parklasse ja istuda sealt edasisõitmiseks bussi.
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.