Septembris käivitub Tallinnas
Viimsi-kesklinna suunal ummikute vältimiseks mõeldud “pargi ja reisi” süsteemi
esimene etapp, mille kohaselt peaksid hommikuti tööle sõitvad inimesed jätma oma
autod Piritale ning liikuma südalinna bussiga.
“Parkla tuleb Piritale Regati maja juurde, kus on umbes sada kohta, kuid piisava huvi korral võetakse kasutusele ka Pirita Selveri parkimisplats,” ütles transpordiameti arenguosakonna peaspetsialist Aado Kuuse Eesti Päevalehele.
Juunis hakatakse Pirita teele rajama ka uut ühistranspordi sõidurada ning kavas on tihendada bussiliinide 1A ja 5 graafikut.
“Esialgu oleks tore, kui kas või paarkümmend inimest asjaga kaasa tuleks,” ütles Kuuse.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Liiklusjurist Indrek Sirki arvates ei tundu eriti loogiline, et inimesed viitsivad hommikul võtta auto, sõita sellega kuhugi parklasse ja istuda sealt edasisõitmiseks bussi.
Seotud lood
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.