• 21.02.07, 15:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Bussijuhid piketeerivad reedel TAKi vastu

Transpordi Ametiühingu TAK osakonna juhatus otsustas täna kutsuda töötajaid osalema piketil 23. veebruaril kell 10.30 Tallinna Autobussikoondise ees ning viia seejärel linnavalitsusse töötajate uus 20protsendiline palganõue, teatas ühing.
Töötajad on pettunud tööandja käitumises. Kehtiva kollektiivlepingu kohaselt oleks bussijuhtide palk pidanud 1. jaanuarist tõusma 10 protsenti ja 1. juulist 6 protsenti, kuid kasv jäi tulemata. Tööandja tänase tõlgenduse kohaselt on palgad Tallinna Autobussikoondises juba aastaks ette ära tõstetud ja kohustust tänavu palka tõsta neil enam ei ole.
Transpordi Ametiühingu TAK osakonna peausaldusisiku Oleg Tšubarovi sõnul on tööandja meel muutlik. Peale augustikuist tõusu lubati teha kaasa ka hiljem kollektiivlepingus ette nähtud tõusud. Neid lubadusi kajastas ka avalik meedia, kui kahjuks need lubadused täna ei kehti.
"Tööandja kustutab ainult tuld ja tõstab palku ainult viimases hädas, kui kogu töötajaskond ähvardab laiali joosta," ütles Tšubarov. "Ametiühing ei kavatse sellise suhtumisega leppida. Kui palgatõusu ei tule läbirääkimiste teel, jätkame kindlasti aktsioonidega," lubas peausaldusisik.
TAK töötajate reedest piketti toetavad ka ametiühingu Trammi- ja Trollikoondise osakond.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele