30. jaanuar 2007
Jaga lugu:

Kopli tipus sõitis karile täislastis tanker

Eile õhtul sõitis Kopli poolsaare tipus madalikule tanker Weserstern, pardal ligi 10 000 tonni diisliõli, laeva kapten palus piirivalvel laeva vabastamiseks kavandatud päästeoperatsiooniga tänaseni oodata.

Kuigi laev sõitis karile õhtupimeduses, oli piirivalve veel eile õhtul valmis alustama keerukat päästeoperatsiooni – pumpama liivamadalikule kinni jäänud aluselt teisele tankerile osa lastiks olnud kütteõlist, et alust lahti kergitada.

Põhja piirivalvepiirkonna staabiülem vanemleitnant Mati Terve ütles eile õhtul kella 21.30 ajal Postimehele, et kuna laev polnud karilejäämisest saadik meetritki liikunud, otsustas kindlustusseltsi ja omanikuga nõu pidanud kapten Wesersterni õhtul paisuvas tormituules mitte liigutada. «Triivi, pole, ankrud peavad,» edastas Terve kapteni põhjendusi, miks laeva pole mõtet öösel kergitama hakata.

Kapteni otsusel tuleb Muuga sadamast täna suurem puksiir, mis hakkab laeva lahti sikutama.

Vene-Balti sadamast täislastis väljunud laev sattus madalikule Postimehe esialgse info järgi seetõttu, et kaldus ilmselt tugeva tuule tõttu kursilt veidi kõrvale.

Laeva operaator on Saksa firma Rigel Schiffahrds Gmbh & Co KG.

Sama tanker sõitis karile mullu Soomes Porvoo lähedal Kilpilahti naftasadama juures.

Jaga lugu:
LOGISTIKA UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad logistikauudised igal nädalal enda postkasti.

Logistikauudised.ee toetajad:

Enimloetud
Tõnu Tramm
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80tonu@logistikauudised.ee
Lilia Roos
Lilia RoosReklaami projektijuhtTel: 585 485 10lilia.roos@aripaev.ee