Eesti Raudtee infrastruktuuritasude tõus
tuleval aastal jätab piletihinnad tõenäoliselt puutumata, sest tasude osakaal ei
ole reisironginduse kuludes kuigi suur.
Juba Eesti Raudtee taasriigistamise ajal kinnitas majandusminister Edgar Savisaar, et tänavu raudtee infrastruktuuritasusid ei tõsta, kuid tulevikus on see paratamatu. Eile raudteefirma suurklientidele esinenud majandusministeeriumi kantsler Marika Priske kinnitas avalikult, et tasude struktuur ja suurus vaadatakse üle.
Priske sõnul on veel vara öelda, kui palju tasu tõstetakse, sest selleks ei piisa vaid Eesti Raudtee soovist – heakskiidu peab andma ka raudteeinspektsioon, kirjutas Postimees. Kõige varem võib tõus tulla järgmise aasta kevadest. Varem on räägitud võimalusest, et tasud tõusevad kuni kolmandiku.
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.