Elektriraudtee AS alustas jaanuaris
30 päeva kaartide müümist läbi elektroonilise piletimüügisüsteemi.
Varem müüdi perioodikaarte eeltrükitud kartongpiletitena. Nüüd prinditakse 30 päeva kaardid läbi termoprinteri välja pileti ostmise hetkel rongis. 1 korra pileteid on Elektriraudtee müünud läbi piletimüügiterminaalide juba alates 2004. aasta jaanuarist.
Kogu piletimüügi teostamine läbi elektroonilise süsteemi võimaldab paremini planeerida klienditeenindajate tööd, saada rohkem täpsemaid andmeid reisijate liikumise kohta, vajadusel paindlikumalt luau juurde uusi piletiliike, pakkuda kiiremat teenindust ja vähendada trükikulusid.
Elektriraudtee teenindab reisijaid Tallinn-Aegviidu, Tallinn-Keila-Riisipere, Tallinn-Keila-Paldiski ja Tallinn-Keila-Klooga-Rand liinidel. Aastas teenindab Elektriraudtee 3,25 miljonit reisijat.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.