• 02.01.07, 10:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uus Ford Mondeo jäi spioonikaamera ette

Jäädes spioonfotograafide kaamera ette, oli aasta üks enimoodatud uusi mudeleid Ford Mondeo Turnier maskeeritud vaid mõningate teibitükkidega.
Sel aastal müüki jõudval universaalkerega Mondeol on Fordi ees väga suur vastutus. Nimelt universaalkerega autode müük üle maailma aina langeb, sest nende turuosa varastavad suured MPV-d. Viimaste üheks säravaimaks esindajaks on Fordi enda eelmisel aastal tutvustatud S-Max.
Uuel Mondeol võime näha mõningaid radikaalseimaid disainiideid. Auto põhineb ju suuresti ulmelisel ideeautol Iosis. Üks asi on kindel, Mondeo on märgatavalt kasvanud. Põhiliseks kasvajaks on piltide järgi teljevahe. Auto jääb praeguse mudeliga sarnaselt esiveoliseks. Mootoritevalikus on pakkuda 1,8 ja kaheliitrised bensiinimootorid.
Lisaks on saadaval kahe ja 2,2 liitrised turbodiiselmootorid. Valiku tipuks saab juba Focus ST-lt tuttav 2,5 liitrine turbomootor, mis toodab 225 hobujõudu. Lisaks lisandub valikusse ka Fordi ja PSA ühine 2,7 liitrine võimas kahe turboga diiselmootor.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 13:57
Raben Eesti logistikateenused vastavad kohalikele vajadustele, aga Euroopa mõõtkavas
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele