30. novembril avas Baltimaade suurim
autofirma AS Silberauto uue müügi- ja hoolduskeskuse Jõhvis, teatas ettevõte.
AS Silberauto on hetkel kohalikul autoturul kõige kiiremini laienev ettevõte. Lisaks Jõhvile avatakse selle aasta numbri sees veel esindus Kuressaares ja uue alguses ka Viljandis. Lisaks suurendas Silberauto aasta alguses enda Pärnu esindust pea poole võrra ning suvel sai uue salongi ja hooldesaali Tallinnas Mitsubishi. Jõhvis, Jaama ja Veski tänavate ristumiskohas avatud hoone on ettevõtte kuuendaks esinduseks Eestis.
“Kuna Ida-Virumaast on kujunenud suur logistika- ja rasketööstuskeskus, siis asub väga palju Silberauto kliente just selles regioonis ja sellest johtuvalt otsustasimegi oma keskuse siia püsti panna,” selgitas laienemisplaane Silberauto Ida-regiooni juht Andrus Mossov.
Avatud esinduses on lisaks uute ja kasutatud autode müügile ka hooldus ning varuosade müük. Esindatud on Mercedes-Benz tarbesõidukid, Chrysler, Jeep ja Dodge sõiduautod ning Mitsubishi sõidu- ja tarbeautod.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Uute autode müügipind ulatub keskuses 320 m², kus on eksponeeritud ka enamus uutest sõidukitest. Hooldesaali alla kuulub 600 m² ning seal teenindatakse kõiki müüdavaid marke, alates sõiduautodest ning lõpetades raskeveokitega.
Silberauto alustas tegevust 1990. aastal Mercedes- Benz kaubamärgi turustamisega Eestis. Tänaseks on Silberauto kasvanud rahvusvaheliseks kontserniks, saavutamas ligi 4 miljardilist aastakäivet ning peaesinduseks sellistele tuntud kaubamärkidele nagu Mercedes- Benz, Chrysler, Jeep, Dodge ja Mitsubishi.
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.