Täna tuli kokku reedel, 24. novembril
Ülenurme lähedal lennuki Piper PA 46 500 TP õnnetust uuriv ekspertkomisjon,
teatas ministeerium.
Uurimise eesmärk on lennuintsidendi põhjuste selgitamine ning ettepanekute tegemine sarnaste õnnetuste vältimiseks.
Esimesel koosolekul räägiti rahvusvahelise koostöö korraldamisest, kuna asjasse puutuvad Austria kui operaatori riik, Kanada kui mootori tootja ja USA kui lennuki tootja. Tänaseks on Kanada teatanud, et määrab komisjoni juurde oma esindaja, Austria ja USA ei ole veel informatsiooni edastanud.
Koosolekul visandati ka uurimise esialgsed raskuspunktid ning planeeriti esimesed toimingud. Uurimistulemused peavad valmima rahvusvahelise tava kohaselt aasta jooksul.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Väikelennuk Piper PA 46 500 TPga juhtus Tartu Ülenurme lennuvälja vahetult pärast õhkutõusmist 24. novembri õhtul õnnetus. Seni teadmata asjaoludel ei suutnud lennuk õhkutõusu jätkata. Lennukis viibis kaks reisijat ja piloot, kes said raskelt vigastada. Purunenud lennuk on hoiustatud Ülenurme lennuvälja angaari, kus teostatakse ka põhjalik uurimine.
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.