• 29.11.06, 16:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ülenurme lennuõnnetust uurib ekspertkomisjon

Täna tuli kokku reedel, 24. novembril Ülenurme lähedal lennuki Piper PA 46 500 TP õnnetust uuriv ekspertkomisjon, teatas ministeerium.
Uurimise eesmärk on lennuintsidendi põhjuste selgitamine ning ettepanekute tegemine sarnaste õnnetuste vältimiseks.
Esimesel koosolekul räägiti rahvusvahelise koostöö korraldamisest, kuna asjasse puutuvad Austria kui operaatori riik, Kanada kui mootori tootja ja USA kui lennuki tootja. Tänaseks on Kanada teatanud, et määrab komisjoni juurde oma esindaja, Austria ja USA ei ole veel informatsiooni edastanud.
Koosolekul visandati ka uurimise esialgsed raskuspunktid ning planeeriti esimesed toimingud. Uurimistulemused peavad valmima rahvusvahelise tava kohaselt aasta jooksul.
Väikelennuk Piper PA 46 500 TPga juhtus Tartu Ülenurme lennuvälja vahetult pärast õhkutõusmist 24. novembri õhtul õnnetus. Seni teadmata asjaoludel ei suutnud lennuk õhkutõusu jätkata. Lennukis viibis kaks reisijat ja piloot, kes said raskelt vigastada. Purunenud lennuk on hoiustatud Ülenurme lennuvälja angaari, kus teostatakse ka põhjalik uurimine.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 01.10.24, 11:27
Autoliising on minevik: kuidas saada ettevõtte autokulud kontrolli alla
Ettevõtte äritegevuseks vajalikud sõidukid soetatakse enamasti liisinguga, mida finantseerib üldjuhul pank. Sellega kaasnevad sõidukite korralised hooldused, rehvivahetused ja kindlustusjuhtumite puhul ka hulganisti asjaajamist. Selline sõidukipargi haldamise viis on ettevõtte jaoks märkimisväärse ajakuluga, eriti kui sõidukeid on rohkem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele