Äripäev küsis transpordifirmadelt, kui
kriitiline on olukord tööjõuga.
Küsitlusest selgus, et enim on puudus vahetusjuhtidest, kes asendaks puhkusel olevaid või haigestunud sõidukijuhte. Sarnaselt arvati, et ettenägelik lahendus on juhtide palku tõsta, et vältida tööjõu suundumist välisturgudele.ASi KMV tegevjuht Heiki Ohu sõnul on juhtide puudus neile tõsine probleem, kuid hetkel on kõik 42 autot mehitatud ning juurde vajaksid nad 6-7 vahetusjuhti.
Probleemi lahendamiseks on KMV firma kulul koolitanud C-kategooriat omavaid noore juhte E-klassi kursustel, mis annab neile õiguse sõita järelhaagisega. „Koolitamine on küll vaevaline, kuid parem, kui tööle võtta jooksikuid,” lausus Ohu.
Loe pikemalt Äripäeva 29. novembri Logistika kuukirjast.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.