Hollandi lennufirma KLM kavatseb kahe aasta
jooksul investeerida rohkem kui 100 miljonit eurot ehk 1,6 miljardit krooni
lennukite eksterjööri ja interjööri uuendamisse, teatas ettevõte.
Uuenduste seas on ka lameekraaniga televiisorid, integreeritud audio- ja videosüsteemid ning istmesisene elektritoide sülearvutitele või iPodidele, teatas ettevõte.
"KLM loodab, et investeeringud suurendavad reisijate rahulolu ja mugavuse näitajaid vähemalt 10% võrra," ütles ettevõtte asepresident Paul Gregorowitsch.
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.