Kolme suurema bussiettevõtte ja
transporditöötajate ametiühingu juhid kohtuvad täna majandus- ja
kommunikatsiooniminister Edgar Savisaarega, et enne 2007.aasta riigieelarve
otsustavaid hääletusi arutada reisijateveo käekäiku.
ATKO Grupi nõukogu esimehe Arvo Sarapuu sõnul on kolm Eesti suuremat bussiettevõtet ATKO Grupp, Sebe ja GoBus ja Eesti Transpordi Ametiühing sarnastel seisukohtadel, et reisijateveo käekäik on arenenud riigi peegel ning Eesti olukord on tulevikuperspektiivis murettekitav, teatas ATKO Grupp.
Ilmselgelt aitab kaasaegsele ühistranspordile panustamine vähendada koormusi teedel ja tänavatel, vältida raskeid liiklusõnnetusi ning tõsta sellega elanike elukvaliteeti. Eestis ei ole see hetkel mõeldud, sest ühistranspordi rahastamine pole piisav.
Sarapuu kinnitusel minnakse ühisdelegatsiooniga ministeeriumisse nõu pidama, kuidas reisijaid paremini teenindada. Selle raames kõneletakse kuidas võiks finantseerida bussijuhtide palgatõusu ja teha investeeringuid teenuse kvaliteedi parendamisesse.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Ettevõtjate meelest peaks senist liinide logistikat efektiivsemaks muutma ja analüüsima hoolikamalt, millised liinid vajavad eelistoetamist. Sujuva liikluse ja võrdse konkurentsi tagamiseks reisijateveo turul on vaja erinevate riigiasutuste paremat koostööd.
Kohtumisel osalevad ATKO Grupi nõukogu esimees Arvo Sarapuu, GoBus juhatuse esimees Aivo Pärn, AS Sebe juhatuse esimees Riivo Seppar ja Eesti Transpordi Ametiühingu esimees Peep Peterson.
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.