• 09.11.06, 11:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saksa raudtee erastatakse osaliselt

Saksa poliitikud otsustasid erastada 2009. aastaks riigiraudtee Deutsche Bahn (DB), kuid infrastruktuur jääb siiski riigi kätte.
Valitsevad kristlikdemokraadid (CDU) ja sotsiaaldemokraadid (SPD) leppisid pärast kuudepikkuseid vaidlusi kokku, et 2008. või 2009. aastaks läheb raudtee osade kaupa erakätesse, vahendas etv24.ee Saksa ajalehte Frankfurter Allgemeine Zeitung.
34 000kilomeetrine raudteevõrk koos jaamadega jääks kava kohaselt riigile, kuid antakse erastatavale Deutsche Bahnile kasutada. Teedeministri Wolfgang Tiefensee sõnul jääb raudteetranspordi ja -infrastruktuuri korraldamine seega ühe operaatorettevõtte kätte.
Siiski lubab DB põhikirja järgi anda erakätte vaid 49,9% aktsiatest. Seega jääb riik sellise erastamisskeemi juures ka operaatorfirmas enamusosanikuks.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele