Võistluse reeglite kohaselt peavad kõik autod võimalikult vähe keskkonda kahjustama ja olema viie aasta pärast täielikult ümbertöödeldavad. Enamik autosid on praegu tuntud tehnoloogiatega teostamatud.
Et täita keskkonnasaaste minimeerimise reeglit, siis mõned autod puhastavad näiteks õhku.
General Motorsi Hummer O2 kerepaneelid on täidetud vetikatega, mis fotosünteesivad CO2 puhtaks hapnikuks nagu puu. Kui masin on pargitud, voldivad kerepaneelid ennast lahti, et püüda rohkem päikesevalgust. Hummer O2 on tehtud 100% ümbertöödeldud alumiiniumist.
BMW Mini Biomokei keresse on istutatud palmipuuseemned, mis hakkavad idanema pärast seda, kui kere auto kasuliku elu lõpul komposteeritakse. Biomoke on Mini Moke tulevikuversioon, džiibisarnane maastur, mille ehitas Mini 1960. aastatel.
VW Nanospyder on kokku pandud mikromasinatest, mis suudavad ennast lahti võtta ja uuesti kokku panna. Avarii korral paigutavad auto raami osad ennast ringi ja aitavad kokkupõrke mõju vähendada.
2020 LeMans töötab veel leiutamata kütuseelemendil ja tugevatel ülikergetel täielikult taaskasutatavatel materjalidel. Vesinikkütuseelementi testitaks LeMansi 24 tunni sõidul, sellest ka sõiduki nimi.
Audi Dynamic Space Frame on aerodünaamiline ja ämblikusarnane sportauto. Auto voolikud ja juhtmed on raami integreeritud, kasutatakse hüdroajamit traditsioonilise kardaanvõlli asemel.
Kaheistmeline Honda Extreme'i šassii on tehtud polükarbonaatmeekärjest, mis võib võtta erinevaid kerestiile. Omanik võib kergesti muuta kerepaneele ja šassii on viie aasta pärast ümbertöödeldav.