The Independent kirjutas, et reisijate- ja kaubaveoga tegelev Sea Containers teatas, et ei suuda maksta 115 miljoni dollari (1,4 miljardit krooni) suurust obligatsiooni. Selle tagastustähtaeg oli eile.
Ettevõtte võlad ulatuvad 650 miljoni dollarini (8,1 miljardit krooni). Sea Containers on pärast New Yorgi väärtpaberibörsil tegevuse lõpetamist tegelenud ümberstruktureerimisprotsessidega. Tänane käik annab ettevõttele õigusliku kaitse võlausaldajate ees ja annab aega ümberkorraldusteks.
Grupi tegevdirektor Bob Mackenzie ütles, et nende otsuse peamiseks põhjuseks oli leida kaitset mõne võlausaldaja ees, kes võib üksinda tegutseda Sea Conteiersi ja enamuse võlausaldajate huvide vastu. "Me jätkame oma äristrateegiat ja meie peamised äriüksused tegutsevad tavapärasel viisil edasi," ütles Mackenzie.
Sea Containers keskendub peamiselt reisjate ja kaubaveole. Märtsis loobus Sea Containers parvlaevade ärist.
Sea Containers opereerib kaht Helsingi ja Tallinna vahel sõitvat SuperSeaCat kiirlaeva, mis jäeti Tallinki müügitehingust välja.
Tallink ostis Sea Containersilt Silja Line'i eelmisel aastal. Viimase kahjum oli 1,6 miljardit Eesti krooni. Suure ühekordse kahjumi andis laevade väärtuse alandamine 1,09 miljardi krooni võrra, mida nõudsid Silja Line'i omanikult Sea Containersilt audiitorid.
Tallink Grupp jõudis Sea Containers Ltd-ga kokkuleppele Silja Oy Ab aktsiate omandamises 450 miljoni euro (7 mld krooni) ja 5 miljoni Tallinki aktsia eest.