• 05.10.22, 16:04

Bussiettevõtete kahjumi TOP: omaette maailmas tegutsev TLT pikalt esimene

Äripäeva Infopanga äsja ilmunud bussiettevõtete aastaraport reastas paljude muude majandusnäitajate kõrval ka 2021. aasta majandustulemuste põhjal tekkinud aruandeaasta kahjumid. Teadagi, läinud aasta oli raske kõikidele bussifirmadele, täiesti omaette nähtus on aga Tallinna Linnatransport (TLT), kes edestab teisel kohal oleva Lux Expressi kahjumit koguni neljakordselt.
Tallinna Linnatransport AS juht Deniss Boroditš peab eelmist majandusaastat vaatamata 3,3 miljoni euro suurusel kahjumile üle ootuste edukaks.
  • Tallinna Linnatransport AS juht Deniss Boroditš peab eelmist majandusaastat vaatamata 3,3 miljoni euro suurusel kahjumile üle ootuste edukaks.
  • Foto: Andras Kralla
AS Tallinna Linnatransport (TLT) on reisijateveo maastikul täiesti omaette nähtus. Käibelt ja töötajate arvult edestab ta Eesti suurimat erakapitalil olevat bussifirmat GoBus enam kui kolmekordselt, kasumis oldi viimati aga 2018. aastal. Samas on tõsiasi see, et tegemist ei olegi niivõrd kasumi teenimisele, kuivõrd avalikku teenuse pakkumisele keskendunud ettevõttega, kes on viimastel aastatel teinud väga suuri investeeringuid uutesse transpordivahenditesse.

Seotud lood

Arvamused
  • 28.09.22, 16:35
Indrek Halliste: bussifirmad elavad justkui polaartalves - varbad külmetavad kogu aeg
"Eesti bussitranspordi hetkeseisu iseloomustades võib öelda, et meil on justkui polaartalv, ehk kogu aeg sajab lund, vahel hetkeks tuleb sula, aga jalad on märjad ja varbad külmetavad kogu aeg," kirjutab Eesti Autoettevõtete Liidu juhatuse liige, AS Hansabuss juhatuse esimees Indrek Halliste.
Uudised
  • 15.09.22, 16:43
Suurettevõtteid soosiv reegel laseb Eesti gaasitranspordi põhja
Kütusemüüjad Alexela ning Infortarile kuuluv Eesti Gaas saavad veidra juriidilise iseärasuse tõttu kasseerida tanklas biometaani eest konkurendiga võrreldes pea kaks korda kõrgemat hinda. Magus tuluallikas võib jääda aga üürikeseks, sest transpordifirmad keelduvad varem tellitud uusi gaasiveokeid vastu võtmast ning bussifirmasid ähvardab pankrot. Varsti ei ole enam kedagi, kellele gaasi müüa.
Uudised
  • 15.09.22, 16:05
Hugo Osula: kohalik bussiliiklus on sügiseks pankrotis!
Maagaasi hinnatõusuga kaasneb bussiettevõtetele igakuiselt 7 miljonit eurot lisakulu, kuid riik ei taha ega ei soovi seda kulu kanda. Probleemi eest lihtsalt põgenetakse ning loodetakse, et küll see kuidagi iseenesest laheneb. "Sel moel jätkates on kohalik bussiliiklus sügiseks pankrotis," ütles Mootor Grupi omanik Hugo Osula kütuseturu aastakonverentsi aruteluringis.
Uudised
  • 01.09.22, 11:26
TLT kutsub lapsi kasutama koolibusse
Kooliaasta algusega seoses tuletab AS Tallinna Linnatransport meelde liiklusohutuse põhitõed ja kutsub koolilapsi kasutama Tallinnas sõitvaid koolibusse.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele