Alexela juhatuse liikme Alan Vahti sõnul oli omal ajal loodud Elmo laadimisvõrgustik innovatiivne samm, kuid nüüd vajame uut revolutsiooni - üleriigilist superlaadijate võrku. ABB spetsialisti Sven Sommeri sõnul on küsimus selles, kes need laadijad tee äärde püsti paneks.

- Vasakul Alexela juhatuse liige ja e-mobiilsuse valdkonna juht Alan Vaht ning paremal Sven Sommer ABBst.
- Foto: Erakogu
Saate „Tark elukeskkond“ peateemaks on trendid ja eksiarvamused e-mobiilsuse valdkonnas. Räägime sõiduvahenditest, mis liiguvad elektri jõul ja arutleme laadimistaristu arengute ja sõidukite teemadel nii ettevõtja, tarbija kui ka riigi vaatenurkadest.
Külas on Alexela juhatuse liige ja e-mobiilsuse valdkonna juht Alan Vaht ning Sven Sommer ABBst.
Saate teises pooles räägime Läänemere kõige rohelisemast laevast ehk Tallinki uuest alusest Mystar. Uurime, milline on innovatiivne tehnika, mis selle laeva eriliseks teeb. Sel teemal võtame kõne Tarvi-Carlos Tuulikule, kes on Tallinki laevateeninduse juht. Saadet juhib Gregor Alaküla.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kuula saatest, milles seisneb laadimisvõrgu rajamisel muna-kana probleem:
Hirmkalli superlaadijate võrgu loomisel on muna-kana probleem
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.