Alexela juhatuse liikme Alan Vahti sõnul oli omal ajal loodud Elmo laadimisvõrgustik innovatiivne samm, kuid nüüd vajame uut revolutsiooni - üleriigilist superlaadijate võrku. ABB spetsialisti Sven Sommeri sõnul on küsimus selles, kes need laadijad tee äärde püsti paneks.

- Vasakul Alexela juhatuse liige ja e-mobiilsuse valdkonna juht Alan Vaht ning paremal Sven Sommer ABBst.
- Foto: Erakogu
Saate „Tark elukeskkond“ peateemaks on trendid ja eksiarvamused e-mobiilsuse valdkonnas. Räägime sõiduvahenditest, mis liiguvad elektri jõul ja arutleme laadimistaristu arengute ja sõidukite teemadel nii ettevõtja, tarbija kui ka riigi vaatenurkadest.
Külas on Alexela juhatuse liige ja e-mobiilsuse valdkonna juht Alan Vaht ning Sven Sommer ABBst.
Saate teises pooles räägime Läänemere kõige rohelisemast laevast ehk Tallinki uuest alusest Mystar. Uurime, milline on innovatiivne tehnika, mis selle laeva eriliseks teeb. Sel teemal võtame kõne Tarvi-Carlos Tuulikule, kes on Tallinki laevateeninduse juht. Saadet juhib Gregor Alaküla.
Kuula saatest, milles seisneb laadimisvõrgu rajamisel muna-kana probleem:
Hirmkalli superlaadijate võrgu loomisel on muna-kana probleem
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.