Tallinna linnakantselei strateegilise planeerimise osakonna juhataja Toomas Haidak ei salga, et transpordivaldkonnas on veel palju arenguruumi ning see oli ka äsja Euroopa rohepealinna tiitlile kandideerides Tallinna nõrk külg.

- Ummik Tallinnas
- Foto: Raul Mee
Kuidas panna rohkem inimesi isikliku auto kasutamisest loobuma ning selle asemel ühistransporti, mõnda kergliiklusvahendit või jala käimist eelistama, on Haidaku juttu mööda kompleksne teema. Ta nentis raadiosaates „Äripäeva fookuses“, et asi algab sellest, kui pikkade vahemaade läbimise vajadus linna planeerides nii-öelda sisse kodeeritakse.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.