Eesti Panga president Madis Mülleri arvates ei anna riigiabi lubamine Euroopas suurtele ettevõtetele maksumaksja raha eest märkimisväärset konkurentsieelist.

- Eesti Panga president Madis Mülleri sõnul ei tähenda riigiabi lubamine Euroopas, et keegi saab maksumaksja raha abil ebaausa konkurentsieelise.
- Foto: Liis Treimann
Olukorras, kus mõned riigid toetavad oma ettevõtteid heldemalt kui teised, Müller probleemi ei näe. Tema sõnul on hea näide sellest, kuidas ka väikestel on võimalused, Tallink ja Eesti. "Eesti toetus oli leebe selles mõttes, et Tallink sai väga soodsal tingimusel riigilt laenu, samas kui näiteks Lufthansa pidi riigi toetuse saamiseks andma riigile osaluse lennufirmas," nentis Eesti Panga president.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Auto soetamisel või liisimisel on lihtne takerduda ühte numbrisse – ostuhinda. Ent tegelik kulu ei piirdu kaugeltki sellega, mida näed esmasel arvel. Kütus, hooldused, kindlustus, rehvid, väärtuse langus, maksud ja järelturu atraktiivsus loovad kogumõju, mis avaldab ettevõtte rahavoole märkimisväärset mõju. Just seetõttu on oluline hinnata sõiduki omamise kogukulu ehk „Full Cost of Ownership“ (FCO)– tervikpilti, mis kajastab kogu elutsükli kulusid.