• 07.04.20, 11:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ekspert: kriis tuli autotööstusele halval ajal

Autotootjate väga suured kulutused pole elektritoitel sõidukite arendamisele ja autode digitaliseerimisele end veel tagasi teeninud ning koroonakriis lõi neid selle võrra valusamalt, selgitab ajakirja Autoleht tegevtoimetaja Tõnu Korrol.
Võrreldes Lõuna-Euroopa autotootjatega on mõnevõrra parem seis Saksa tootjatel, kellel on olemas suuremad reservid.
  • Võrreldes Lõuna-Euroopa autotootjatega on mõnevõrra parem seis Saksa tootjatel, kellel on olemas suuremad reservid.
  • Foto: Raul Mee
Samas tõdes Korrol Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et autofirmade finantsseis on erinev. Kui suurtel Saksa tootjatel, nagu Volkswagen, on kümnete miljardite eurode jagu reserve, siis Lõuna-Euroopa markide, nagu Fiat, olukord on tunduvalt ebakindlam.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 13:57
Raben Eesti logistikateenused vastavad kohalikele vajadustele, aga Euroopa mõõtkavas
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele