Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Arno Sillat: lugu juhist, kes kukkus kõrgelt ja kiiresti
Carlos Ghosn, kelle suurejoonelisest põgenemisest Jaapanist maailma meedia viimastel päevadel pajatab, on kiirelt liikunud mõjukate nimekirjast petturite listi, kirjutab Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu tegevjuht Arno Sillat.
Nissani ja Renault’ strateegilise partnerluse peamine rajaja, mõlema firma nõukogu endise esimehe Carlos Ghosni isik ja tema väljapaistvamad sooritused on loomulikult tuntud.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.