Tasuta ühistransport on ehe näide sellest, kuidas riik võib oma otsustega tekitada tõrkeid toimivasse ettevõtluskeskkonda, kirjutab KPMG vandeaudiitor Priit Heinaste Äripäeva Infopanga bussiettevõtete aastaraportile antud kommentaaris.

- Priit Heinaste.
- Foto: Erakogu
Kui keskenduda kitsalt ainult valitud näitajatele bussitranspordi sektoris, siis võib viimaste aastate ja kuude andmete põhjal joonistada välja üsna kena pildi. Statistikaameti andmetel ulatus maakonnaliinide sõitjate arv 2018. aastal ligikaudu 16,8 miljoni reisijani, kasvades aastatagusega võrreldes üle 12%. 2019. aasta kahe esimese kvartali põhjal on aga kasvunumbrid veelgi märkimisväärsemad, kui reisijate arv ulatus ligikaudu 10,5 miljonini, mis on 43% enam kui 2018. aasta esimesel poolaastal.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.