• 06.09.19, 09:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Keit Kasemets: kuidas taristu rahastamine PPPga tegelikult käib

Kui peamine argument averuse (avaliku ja erasektori koostöö) ehk PPP kasutamiseks suurte taristuprojektide puhul on eelarvereegli alt välja arvamine, tuleb kindlasti Eurostatilt enne hinnangut küsida, kirjutab Euroopa Komisjoni Eesti esinduse juht Keit Kasemets avalikus Facebooki postituses.
Keit Kasemets: kuidas taristu rahastamine PPPga tegelikult käib
  • Foto: LIIS TREIMANN
Tänase majandusprognoosi valitsuskabinetile tutvustamise taustal avaldan paar selgitust taristuobjektide PPP rahastamisega ehitamise ja Euroopa Liidu eelarvereeglite kohta. PPP iseenesest ei tähenda seda, et suured kulutused saaks automaatselt eelarve tasakaalureegli alt välja arvata.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele