18. märts
Eesti bussisektor vaatas 2023. aastale tagasi segaste tunnetega. Aasta tõi kaasa nii positiivseid arenguid kui ka väljakutseid, mille ületamine nõuab pikaajalisi strateegiaid ja sektori ühist pingutust, kirjutab Hansabussi juhatuse esimees ja Autoettevõtete Liidu juhatuse liige Indrek Halliste.
Bioforce Groupi tütarettevõte Bioforce Laatre OÜ ehitab Valgamaal asuvasse Laatre alevikku uue biometaani tootmisjaama, mille aastane tootmismaht saab olema 23 000 MWh. SEB rahastab ehitust 6 miljoni euro suuruse rohelaenuga.
Tallinna piiril asuva Väo Keskuse avamisega laiendas Olerex esimese tanklaketina Eestis tegevust restorani- ja majutusärisse, avades 22 toaga ärihotelli ja 130kohalise restorani.
Teehoiuga tegelevaid ettevõtteid koondav taristuehituse liit saatis täna kliimaminister Kristen Michalile ettepaneku koostöös riigi ja erasektoriga töötada välja pikk plaan teedevõrgu säilitamiseks ja arendamiseks. Ühise töö tulemusena valmiks visioonidokument Eesti Teedevõrk 2040.
Rahandusminister saatis valitsusse eelnõu, millega võetakse Eesti õigusesse üle ELi liikluskindlustuse direktiivi muudatused, et tagada kahjukannatanute parem kaitse. Muuhulgas võetakse kasutusele üle-Euroopaline kahjuajaloo vorm.
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077