POL: Tuleb alustada Rail Balticu kohalike peatuste projekteerimist

Tootsi raudteejaam
Tootsi raudteejaam

Rail Balticu raudteetrassi projekteerimisel tuleb Pärnumaa elanike ühistranspordi kasutusvõimaluste tagamiseks kohe projekteerida ka kohalikud peatused, et need saaks valmis ehitada koos kiirraudtee põhiprojektiga, otsustati eile toimunud Pärnumaa Omavalitsuste Liidu (POL) üldkogul.

„Pärnumaa laiapõhjalise ja jõulise arengu eelduseks on omavalitsused alati pidanud erinevate taristuühenduste olemasolu ja head seisukorda. Tehniline taristu loob eeldused eluvaldkondade sisuliseks arenguks ja rahuldab inimeste peamisi vajadusi nagu liikumisvõimalused, energeetika ja veevarustus,“ seisab Pärnumaa Omavalitsuste Liidu üldkogu ühispöördumises. „Pärnumaa kui turismi sihtkoht ja innovaatilise tootmise asukoht vajab kiiret, aastaringset ja mitmeliigilist ühendust maailma eri paikadega, mille peavad tagama Via Baltica, Rail Baltic ja Pärnu lennujaam.“

Üldkogul vastu võetud ühisseisukohas kirjutatakse, et omavalitsused nõustuvad Pärnu maakonna planeeringus toodud seisukohaga, et Rail Balticu rajamine ja kohalike reisirongide peatuskohtade väljaehitamine võib pikas perspektiivis kaasa tuua seni renoveerimata 1520 mm Lelle ? Pärnu raudtee sulgemise. „Samas oleme juhindunud planeeringus olevast põhimõttest, et Lelle ? Pärnu raudteelõik on kasutuses Rail Balticu kiirraudtee valmimiseni ning konkreetsed otsused olemasoleva raudtee kohta tehakse hiljemalt uue raudtee valmimisel,“ kirjutatakse ühisseisukohas.

Tuginedes eelnevale ja järelevalves olevale Pärnu maakonna planeeringule väljendab Pärnumaa Omavalitsuste Liidu üldkogu, et:

1)      valitsuse langetatud Lelle-Pärnu raudteelõigu sulgemise otsuse valguses peame äärmiselt vajalikuks alustada koheselt Rail Balticu kohalike peatuste projekteerimise ja ehitamisega, et kohalikud peatused valmiksid üheaegselt põhitrassiga;

2)      seoses Lelle-Pärnu raudtee sulgemisotsuse jõustumisega ei tohi Vändra, Tootsi ja Tori piirkonna elanike ühistranspordi kasutusvõimalused halveneda, mistõttu tuleb parimal võimalikul viisil tagada sobivad liikumisvõimalused bussitranspordi näol.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,56 0.025671
Bulgaaria leev BGN 1,96 0
Filipiinide peeso PHP 59,92 0.033387
Hiina jüaan CNY 7,81 0.138408
Hongkongi dollar HKD 9,21 0.038012
Horvaatia kuna HRK 7,57 0.009253
Iisraeli seekel ILS 4,14 0.028965
India ruupia INR 76,61 -0.065225
Indoneesia ruupia IDR 15955,00 0.037619
Islandi kroon ISK 121,77 -0.145959
Jaapani jeen JPY 132,19 -0.02269
Kanada dollar CAD 1,51 -0.028557
LAV rand ZAR 16,48 0.040679
Lõuna-Korea vonn KRW 1289,50 -0.038759
Malaysia ringgit MYR 4,91 -0.164764
Mehhiko peeso MXN 22,31 0.027797
Norra kroon NOK 9,72 0.50256
Poola slott PLN 4,24 -0.011801
Rootsi kroon SEK 9,95 0.661821
Rubla RUB 69,62 0.103521
Rumeenia leu RON 4,64 0.017255
Singapuri dollar SGD 1,60 0.043804
Suurbritannia nael GBP 0,89 0.011208
Šveitsi frank CHF 1,17 -0.336708
Taani kroon DKK 7,44 0.016665
Tai baht THB 38,72 -0.025819
Tšehhi kroon CZK 25,57 -0.023464
Türgi liir TRY 4,57 0.004375
Ukraina grivna UAH 31,35 0.034778
Ungari forint HUF 312,00 0.054516
USA dollar USD 1,18 0.174171
Uus-Meremaa dollar NZD 1,73 0.020235
Valgevene rubla BRL 3,84 -0.298414
Valgevene rubla BYN 23228,00 0.194107

Valdkonna töökuulutused

TRANSIIDIKESKUSE AS otsib KOMMERTSDIREKTORIT

Transiidikeskuse AS

20. november 2017