POL: Tuleb alustada Rail Balticu kohalike peatuste projekteerimist

Tootsi raudteejaam
Tootsi raudteejaam

Rail Balticu raudteetrassi projekteerimisel tuleb Pärnumaa elanike ühistranspordi kasutusvõimaluste tagamiseks kohe projekteerida ka kohalikud peatused, et need saaks valmis ehitada koos kiirraudtee põhiprojektiga, otsustati eile toimunud Pärnumaa Omavalitsuste Liidu (POL) üldkogul.

„Pärnumaa laiapõhjalise ja jõulise arengu eelduseks on omavalitsused alati pidanud erinevate taristuühenduste olemasolu ja head seisukorda. Tehniline taristu loob eeldused eluvaldkondade sisuliseks arenguks ja rahuldab inimeste peamisi vajadusi nagu liikumisvõimalused, energeetika ja veevarustus,“ seisab Pärnumaa Omavalitsuste Liidu üldkogu ühispöördumises. „Pärnumaa kui turismi sihtkoht ja innovaatilise tootmise asukoht vajab kiiret, aastaringset ja mitmeliigilist ühendust maailma eri paikadega, mille peavad tagama Via Baltica, Rail Baltic ja Pärnu lennujaam.“

Üldkogul vastu võetud ühisseisukohas kirjutatakse, et omavalitsused nõustuvad Pärnu maakonna planeeringus toodud seisukohaga, et Rail Balticu rajamine ja kohalike reisirongide peatuskohtade väljaehitamine võib pikas perspektiivis kaasa tuua seni renoveerimata 1520 mm Lelle ? Pärnu raudtee sulgemise. „Samas oleme juhindunud planeeringus olevast põhimõttest, et Lelle ? Pärnu raudteelõik on kasutuses Rail Balticu kiirraudtee valmimiseni ning konkreetsed otsused olemasoleva raudtee kohta tehakse hiljemalt uue raudtee valmimisel,“ kirjutatakse ühisseisukohas.

Tuginedes eelnevale ja järelevalves olevale Pärnu maakonna planeeringule väljendab Pärnumaa Omavalitsuste Liidu üldkogu, et:

1)      valitsuse langetatud Lelle-Pärnu raudteelõigu sulgemise otsuse valguses peame äärmiselt vajalikuks alustada koheselt Rail Balticu kohalike peatuste projekteerimise ja ehitamisega, et kohalikud peatused valmiksid üheaegselt põhitrassiga;

2)      seoses Lelle-Pärnu raudtee sulgemisotsuse jõustumisega ei tohi Vändra, Tootsi ja Tori piirkonna elanike ühistranspordi kasutusvõimalused halveneda, mistõttu tuleb parimal võimalikul viisil tagada sobivad liikumisvõimalused bussitranspordi näol.

Osale arutelus

Toetajad

Seotud lood

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,49 -0.375897
Bulgaaria leev BGN 1,96 0
Filipiinide peeso PHP 60,32 -0.39957
Hiina jüaan CNY 7,87 -0.052062
Hongkongi dollar HKD 9,29 -0.40402
Horvaatia kuna HRK 7,48 0.022721
Iisraeli seekel ILS 4,18 0.069472
India ruupia INR 77,33 -0.128116
Indoneesia ruupia IDR 15854,00 -0.339451
Islandi kroon ISK 128,62 0.103514
Jaapani jeen JPY 133,38 -0.313913
Kanada dollar CAD 1,47 -0.466103
LAV rand ZAR 15,79 -0.239393
Lõuna-Korea vonn KRW 1345,60 -0.517521
Malaysia ringgit MYR 4,99 -0.438561
Mehhiko peeso MXN 21,16 -0.178803
Norra kroon NOK 9,31 -0.165121
Poola slott PLN 4,27 0.018739
Rootsi kroon SEK 9,54 0.056534
Rubla RUB 68,22 -0.779579
Rumeenia leu RON 4,60 -0.017399
Singapuri dollar SGD 1,60 -0.205211
Suurbritannia nael GBP 0,88 -0.669874
Šveitsi frank CHF 1,16 -0.101895
Taani kroon DKK 7,44 -0.012095
Tai baht THB 39,39 -0.328947
Tšehhi kroon CZK 26,05 -0.007678
Türgi liir TRY 4,19 0.248762
Ukraina grivna UAH 31,43 -0.288658
Ungari forint HUF 310,27 0.106472
USA dollar USD 1,19 -0.417594
Uus-Meremaa dollar NZD 1,63 0.237051
Valgevene rubla BRL 3,72 -0.409803
Valgevene rubla BYN 22998,00 -0.268863

Valdkonna töökuulutused

Digitrükk otsib OSTU- JA LOGISTIKASPETSIALISTI

Finesta Baltic OÜ

26. september 2017