Omniva: klassikaline logistikamudel toiduvedude puhul ei toimi

Omniva on toiduvedude pakkumisega piloteerinud üle aasta ja seda Tallinnnas ning selle lähiümbruses, nüüdsest aga jätkavad jaeketid toiduvedudega iseseisvalt, teatas Omniva.

Piloodi käigus on Omniva analüüsinud teenuse osutamise kulusid ja erinevate tööprotsesside efektiivsust ning jõudnud järeldusele, et konsolideerimine toiduvedude puhul efekti ei anna ja klassikaline logistikamudel selle äri puhul ei toimi. Lisaks on selgunud, et tarnepiirkondade laienedes ning sarnase logistikaprotsessiga jätkates ei oleks teenuse osutamine enam majanduslikult jätkusuutlik.

“Omniva on olnud ja on edaspidi logistkaturul innovatsiooni kõrgelt hindav ja just seepärast sellised piloteerimisi ette võetaksegi,” ütles Omniva pakiäri valdkonna juht Sten Argos pressiteates. “Antud piloot on andnud väga hea sisendi, kuidas tänapäeva logistilised protsessid peavad muutuma ning kui kiiresti muutuvad klientide vajadused erinevate teenuste tarbimisel.”

Arvestades senise koostöömudeli protsesse, selle alusel kujunevat teenuse hinda, partnerite soove teeninduspiirkondade ja muude teenuse osutamise üksikasjade osas ja iga jaeketi soovi ka oma brändinguga rohkem nähtaval olla, on igal ketil otstarbekam ise oma toiduvedusid korraldada.

“Teenus on lõppklientide hulgas populaarne ja toidukullerite töö sai klientide suurepärase tagasiside osaliseks. Turu arenedes ja praeguse piloodi kogemuste tulemusi analüüsides ei saa välistada, et Omniva võib tulevikus toiduvedude juurde naaseda. Seda siis juba eraldi sellise teenuse tarbeks üles ehitaud protsessi ja lahendustega,” kommenteeris Argos. “Oleme tänulikud oma kõigile partneritele, kellega saime piloodi koostöö raames areneda ja õppida. Kindlasti toetame ja aitame oma partnereid toiduvedudega jätkamisel.”

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,58 0
Brasiilia reaal BRL 4,45 0
Bulgaaria leev BGN 1,95 0
Filipiinide peeso PHP 59,93 0
Hiina jüaan CNY 7,82 0
Hongkongi dollar HKD 8,89 0
Horvaatia kuna HRK 7,37 0
Iisraeli seekel ILS 4,25 0
India ruupia INR 80,60 0
Indoneesia ruupia IDR 16455,38 0
Islandi kroon ISK 138,45 0
Jaapani jeen JPY 128,23 0
Kanada dollar CAD 1,51 0
LAV rand ZAR 16,10 0
Lõuna-Korea vonn KRW 1278,66 0
Malaysia ringgit MYR 4,74 0
Mehhiko peeso MXN 23,04 0
Norra kroon NOK 9,67 0
Poola slott PLN 4,29 0
Rootsi kroon SEK 10,28 0
Rumeenia leu RON 4,64 0
Singapuri dollar SGD 1,56 0
Suurbritannia nael GBP 0,89 0
Šveitsi frank CHF 1,13 0
Taani kroon DKK 7,46 0
Tai baht THB 37,36 0
Tšehhi kroon CZK 25,82 0
Türgi liir TRY 6,03 0
Ukraina grivna UAH 31,61 0
Ungari forint HUF 322,85 0
USA dollar USD 1,14 0
Uus-Meremaa dollar NZD 1,66 0
Valgevene rubla BYN 2,42 0
Vene rubla RUB 75,52 0

Valdkonna töökuulutused