Peugeot Eesti turundus- ja müügijuhi Rasmus Tali sõnul tehakse tänasel päeval sõidukite ostuotsuseid senisest kaalutletumalt, mistõttu on eriline heameel tõdeda Peugeot’ kerkimist esikolmikusse, teatas firma. „Eestlased on hakanud üha enam väärtustama ökonoomsust, kvaliteeti ja keskkonnasõbralikkust, mille Peugeot on edukalt oma sõidukites ühendanud. Kindlasti pole vähemoluline ka Peugeot’ suurepärane hinna-kvaliteedi suhe,“ lisas Tali.
Uute sõiduautode ja tarbesõidukite müügi koondarvestuses tõusis Peugeot maikuus Toyota järel teisele kohale, saavutades lisaks tarbesõidukite arvestuses 13,6-protsendilise turuosa. Peugeot’ tarbesõidukitest müüdi kõige rohkem Partnereid, kokku 12 autot.
Maikuus osteti 53 Peugeot’ sõiduautot, mis tõstis Prantsuse autotootja 6,1-protsendilise turuosaga sõiduautode arvestuses kolmandale positsioonile. Populaarseimad mudelid olid 207 ja 308, mida osteti vastavalt 14 ja 13 autot. Esimese koha haaras eelmisel kuul Toyota ning teiseks positsioneerus Škoda.