Autor: Logistikauudised.ee • 22. mai 2023

Mullu toimus Euroopas 10 000 veose vargust – kuidas saab vedaja end kahju eest kaitsta?

Möödunud aastal oli TAPA (Transported Asset Protection Associtation) andmetel Euroopas ca 10 000 veose vargust ning kogukahju ulatus ca 300 mln euroni. See tähendab, et keskmiselt 27 veost päevas, langes ühel- või teisel viisil varguse ohvriks. Kuidas saaks vedaja end selliste juhtumite eest kindlustada?
Vargus on üks levinumaid viise, mil võidakse rakendada artikkel 29 sätteid.
Foto: TIP Group

Möödunud kuul korraldas IIZI Kindlustusmaakler AS koos ERAA-ga ühise seminari, kus käsitleti olulisi kindlustusega seotud teemasid transpordis. Peamiseks teemaks oli CMR konventsiooni artikkel 29 ehk vedaja raske hooletus ja selle kindlustamise võimalused.

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077