Autor: Allan Rajavee • 10. september 2019

Tuleviku kütuseturul kuulutatakse sõda diislikütusele

Eestlased on viimase 15 aastaga kinnistanud oma diisliusku, kuid see tekitab peavalu riigile, sest diislikütuse eelistamine nii ettevõtjate kui ka eraklientide seas pärsib Eesti võimet täita Euroopa Liidu keskkonnapoliitika eesmärke. Tänavusel kütuseturu aastakonverentsil selgus, et ministeeriumites plaanitakse põhimõttelisi maksu- ja turureeglite muudatusi.
Tänavusel kütuseturu aastakonverentsil tõdes rahandusministeeriumi maksu- ja tolliameti osakonna asekantsler Dmitri Jegorov, et diiselkütuse aktsiisi tõusu ärajätmine ei too riigile pikemas perspektiivis kasu ja pärsib innovatsiooni levikut.
Foto: Raul Mee, fotograaf

Kui eraklientide ostukäitumist on riigil seaduste ja normidega keeruline mõjutada, siis ettevõtjate puhul on riigi reeglite mõju tugevam. Sestap on majandus- ja kommunikatsiooni ministeerium ning keskkonnaministeerium võtnud sihiks vähendada just transpordisektori heitmekoguseid.

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077