Grupi sooritusse andsid oma panuse kõik ettevõtte neli divisjoni. Ettevõtte teatel saavutati tulemus tänu heale turupositsioonile globaalsetes kasvusegmentides, eriti e-kaubanduses. Intresside ja maksude eelne kasum e-kaubanduse ja pakivedude divisjonis tõusis enam 1,4 miljardi euroni, 2015. aastal oli tulemuseks 1,1 miljardit. DHLi divisjonid teenisid tegevuskasumit 2,4 miljardit eurot võrrelduna 2015. aasta 1,7 miljardiga.
Positiivsed tulemused näitavad tugevat äritegevust kõigis divisjonides, aga ka seda, et ei esinenud sööste, mis möödunud aastal oleksid jäänudki vaid ühekordseks.
„2016 aasta oli meie jaoks väga edukas. Ettevõte pole praeguse struktuuri juures iial saavutanud paremaid tulemusi. Me ka investeerisime oluliselt oma nelja divisjoni ja liikusime jõudsalt edasi 2020. aasta strateegia elluviimisel. Tänu meie suunatud tegevusele e-kaubanduse valdkonnas, on kogu grupp saanud kasu selle segmendi dünaamilisest rahvusvahelisest arengust. Oleme suurepärases positsioonis, et meie kasumlik kasv saaks jätkuda,“ ütles Deutsche Post DHL grupi peadirektor Frank Appel pressiteate vahendusel.
Deutsche Post DHL on koduks kahele brändile: Deutsche Post on Euroopa juhtiv postiettevõte, DHL pakub laialdast logistikateenust rahvusvahelises pakiveos, kaubavedudes, tarneahelate halduses ja e-kaubanduses. Deutsche Post DHL pakub tööd 510 000 inimesele rohkem kui 220 riigis üle maailma. Grupi aastatulu oli 2016 aastal üle kui 57 miljardi euro.