25tonnine veok suudab sõita kuni 200 kilomeetrit ja seda esitleti esmakordselt 2016. aasta septembris toimunud rahvusvahelisel tarbesõidukite näitusel.
Esialgu jõuab kahekohaline arv Urban eTrucke, mille kandevõime on 12,8 tonni, ainult Saksamaa klientideni, hiljem aga ka mujale Euroopasse. Eesmärk on katsetada uut tehnoloogiat reaalsetes olukordades, koostöös kliendiga, et elektriveok tegelikele vajadustele paremini vastavaks seadistada. Selleks on valitud välja kliendid, kes tegutsevad võimalikult erinevates valdkondades.
Mercedes-Benz valmistab käesoleval aastal erineva varustusega 18- ja 25tonniseid veokeid – külmikuga, hariliku kasti ja platvormiga. Nii katsetatakse suurema ja väiksema energiavajadusega veokite akude vastupidavust ja erinevaid laadijaid.
Veokid antakse klientidele üle 12 kuuks, mille jooksul lubab Mercedes-Benz Trucks neil hoolikalt silma peal hoida ja igati omalt poolt toetada. Selle aja jooksul salvestatakse kõik kasutusandmed, kogutakse need kokku ja võrreldakse siis varem tehtud ennustustega.
Valitud klientidele Euroopas, Jaapanis ja USAs tarnitakse ka kokku umbes 150 väikest elektriveokit Fuso eCanter.
Kuna väike veok on valmis, arendab Mercedes-Benz edasi aina suuremaid elektrilisi veokeid ning terve uue põlvkonna seeriaga loodetakse välja tulla aastaks 2020.