Lepinguga sätestati töötasustamise, töö- ja puhkeaja, sotsiaalsete garantiide ja muud küsimused. Läbirääkimiste käigus lepiti muu hulgas kokku 2- kuni 4-protsendilises palgatõusus, mis puudutab eelkõige keskmisest madalama töötasuga töötajaid.
Sulev Loo sõnul oli mullu septembris alguse saanud läbirääkimiste protsess pikaajaline ent ladus ning erimeelsuste osas jõuti kompromissini. Töötajate rahulolu on oluline mõlemale poolele, kinnitas Loo. Tema sõnul püütakse tulemusliku ja efektiivse töökeskkonna säilitamiseks madalama palgaga töötajate töötasu tõsta vähemalt inflatsiooni määra võrra.
Oleg Tšubarov märkis, et tänases raudteele raskes olukorras ei olnud läbirääkimised lihtsad. Raudteele spetsialiseerunud tööjõu leidmine Eestis on täna keeruline, töötajate kaotamine viiks ettevõtte praegusest veel suuremate raskusteni. Siin on oluline ka riigi toetus raudteesektorile, täpsustas Tšubarov. Arvestades kui oluline on kvalifitseeritud tööjõu säilitamine, on Tšubarovi sõnul rõõm tõdeda, et Eesti Raudtee leidis võimaluse vähem tasustatud töötajate motiveerimiseks.
Sõlmitud leping kehtib 2017. aasta lõpuni.