Autor: Ketlin Rauk • 29. september 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Vedajate suurim mure on tühjalt sõitvad autod

Kuna kliendid kasutavad välismaale autotranspordiks eri firmasid, pole paljudel ülevaadet vedajate ega teedel liikuvate sõidukite kohta. Seepärast sõidavad teedel üksteisele vastu sajad tühjad ­autod, mis aga võiksid kaupa jagada.

Enamasti veetakse olenevalt riigist rohkem kaupa sisse või välja, ühte otsa sõidavad autod sageli tühjalt. OÜ Jonex Transport juhi Kaim Kuuse sõnul ei saa üht otsa pooltühjade autodega sõitev firma pikalt eksisteerida, sest kahjum on liiga suur. “Meie kindlasti sellist asja endale lubada ei saa,” kinnitas ta. “Tühjalt auto tagasi tulla ei saa, vajadusel tuleb lihtsalt oodata, kuni õnnestub koorem saada,” selgitas ta.

Kuusk lisas, et päriselt pole ükski sõiduk veel seisma jäänud, vahel tuleb lihtsalt võtta kehvema hinnaga koorem. “Kehv hind on igal juhul tunduvalt parem variant kui sootuks tühi auto,” tunnistas ta. “Oluline on, et vähemalt liikumiskulud saaksid kaetud.”

Loe pikemalt Äripäevast.

Vedajate probleeme arutatakse 28. oktoobril toimuval Autovedajate Aastakonverentsil.

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077