Ettevõte ei avalda investeeringu suurust, kuid ITT Baltic tegevdirektor Denis Mihhailov kinnitas, et investeeringu tegemisel järgiti innovaatilisust ja pöörati tähelepanu infotehnoloogilistele lahendustele ning paindliku töökorralduse loomisele. Logistikakeskuse juurde rajati ka raudteeharu, mis annab Mihhailovi ütlusel võimaluse ettevõttel laiendada oma tegevuste spektrit, sest nüüd suudetakse töödelda mitte ainult veoautosid ja merekonteinereid, vaid laadida ka raudteevaguneid.
ITT Baltic OÜ kaasasutaja ja Venemaa partnerfirma OOO ????? ??????? peadirektor Denis Lysenko ütles, et Muuga sadam on Venemaa veosetransiidi infrastruktuuri tähtsaks osaks. „Me oleme kindel, et terminali avamine Muuga sadamas toimub õigel ajal ja õiges kohas. Teenuste kvaliteet, lahenduste lihtsus ja konkurentsivõimelised hinnad võimaldavad Muuga sadama vabatsooni klientidele pakkuda erinevaid teenuseid soodsaimal moel võrreldes sellega, mida võib meie firma saada teistes sadamates. Konteinerveod olid ja jäävad transiidiäri täiesti eriliseks haruks, ja need on kõige vähem tundlikud mingitele poliitilistele keerukustele, nende areng sõltub teenuste kvaliteedist ja konkurentsist,“ rääkis Lysenko.
ITT Baltic tegutseb Muuga sadama vabatsoonis 2011. aastast. Ettevõte teeb laadimistöid põhiveostele (sh ohtlikud ja veterinaarkontrollile kuuluvad veosed), nende vastutavat hoidmist, nii suletud lao territooriumil, kui ka avatud platsil. Samuti tegeleb sorteerimisega, komplekteerimisega, veoste markeerimisega, nende pakendamisega, veose ja transpordivahendi kaalumisega laos, aga ka transpordi saatedokumentide vormistamisega.