Võrreldes sõiduautodega kasvab tarbesõidukite müük Eesti turul rohkem ja taastub masust kiiremini. Citroeni esindava Veho Eesti juhatuse esimees Ando Nõel ütleb, et arvatavasti on põhjus selles, et enne masu ostetud tarbesõidukite kasutusaeg on täis. „Tarbesõidukite müük on indikaator, et majandus on siiski taastumas, või vähemalt ei lange enam. Ja kuna tarbesõidukeid on hakatud niipalju ostma, siis järelikult on ju kaupa, mida vedada, ja teenuseid, mida pakkuda,“ leidis Nõel.
Mais müüdi uusi tarbesõidukeid kokku 361. Kaks parimat kohta hõivasid PSA kontserni margid, Peugeot müüs kokku 66 sõidukit ja Citroen 60. Kolmandaks tõusis Mercedes-Benz 42 autoga ja seda osaliselt tänu edukale veoautode müügile. Veoautode segmendis oli edukaim Volvo 31 veokiga edestades Mercedest (19) ja Scaniat (18).