Taanis elektriautode projektis osalenud eraettevõtte ChoosEV nõukogu juht Henrik Isaksen, kes võttis osa Tallinnas peetud rohelise energia konverentsist Rohevik, tõdes, et 2009. aastal alanud taanlaste programm oli mõneti sarnane Eesti omaga, kirjutas Postimees.
Kuuldes, millised plaanid on Eestil laadimistaristu ehitusega, märkis Isaksen, et võib-olla tasub valitsusel see strateegia veel kord läbi mõelda: «Maale infrastruktuuri loomine ei ole õigustatud, keskenduge Tallinnale ja unustage ülejäänud Eesti,» sõnas ta Postimehele antud intervjuus.
Isakseni põhiargumendid on, et üleriigilise taristu ehitus läheb liiga palju maksma, kui pidada silmas inimeste leiget huvi elektriautode vastu, sõidukite kallist hinda ning skandinaavlaste kogemusi, mille järgi enamik sõite tehakse nendega niikuinii linnas.
Isakseni sõnul pole elektriauto mõeldudki linnaväliste sõitude jaoks, liiatigi veel pikemate vahemaade läbimiseks, nagu näiteks Tallinnast Tartusse vuramiseks, mistõttu on tema hinnangul on 200 kiirlaadimisjaama liiga palju.