Autor: Katre Pilvinski • 16. september 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

airBalticu olukord annab Estonian Airile eelise

Ma loodan, et uus konkurentsiolukord lennundusäris muudab Estonian Airi eesmärkide saavutmise lihtsamaks, sõnas firma nõukogu esimees Joakim Helenius.

“airBalticu probleemid tähendavad seda, et vähem eestlasi lendab airBalticuga. Mis tähendab, et me saame suurema osa Eesti liiklusest, mis on meie jaoks hädavajalik, sest kui eestlased ei toeta enda rahvuslikku lennufirmat, siis on meil päris keeruline luua Tallinnast otseühendusi ja regulaarliine,” kommenteeris Helenius muutunud olukorda lennundusäris.

Ma loodan, et muutuv konkurentsiolukord lennundusäris kahaneva airBalticu näol, muudab Estonian Airi keskmise pikkusega eesmärkide saavutmise lihtsamaks, lisas ta.

Helenius märkis, et ta tunneb Lätile kaasa, kuna Riiast ja Riiga oli juba üha lihtsam lennata ning see võimaldas välisettevõtetel ja investoritel ennast Riiga asutada.

”Kuid see on elu ja ma loodan, et airBalticu kahjud pole liialt dramaatilised. Kuid Estonian Airi poolt vaadatuna muudab see meie strateegia rakendamise lihtsamaks,” lisas ta.

Helenius ütles, et Estonian Air on hetkel oma strateegia ülevaatamise lõpufaasis. “Ma loodan, et jõuame sellega lõpule millalgi oktoobris ning esitame selle, siis firma aktsionäridele.” Ta lisas, et avalikult on juba öeldud, et eesmärk on ikkagi Estonian Airi kasvatamine. “Ainus võimalus meie eesmärke täita, eesmärk on rohkem ühendusi Eestist ja Eestisse ning keskmise pikkusega eesmärk on kasumlikkuse saavutamine ning ainus viis neid eesmärke täita on lennufirma kasvatamine,” selgitas Helenius.

“Me ootame, et saame ka avalikkusele täpsemalt selgitada, mida me tahame saavutada ning me tahame valearusaamu vältida.” sõnas ta. Helenius ütles, et nad on saanud palju naljakaid ja kriitilisi kommentaare selle kohta, et lennuliinid on avatud Trondheimi ja Jyväskylässe. „Kui me saame selgitada oma strateegiat põhjalikult, siis saavad inimesed aru miks me lendame Trondheimi, Oulusse ja Jyväskylässe. See on osa suuremast plaanist,“ lausus Helenius.

 

 

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077