Autor: Jaana Pikalev • 30. märts 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Rimi kesklao tarneprobleemi tõttu jäi rahvas piimata

Nädalavahetusel toimunud üleminek suveajale ajas sassi Rimi kesklao tellimissüsteemi, mistõttu pidid paljud poeketi kliendid eile ja üleeile lahkuma poest piimata.

Mitmes Rimi poes oli viimasel kahel päeval piimaleti juures silt "tarneraskused". See ei olnud siiski tootjatest põhjustatud, vaid tõrkus hoopis IT-süsteem.

"Arvutisüsteem ei võtnud vastu Rimi nelja suurema kaupluse (Ülemiste, Haabersti, Mustakivi, Narva Rimi)  piimatoodete tellimust ning sel põhjusel jäi piim esmaspäevaks tellimata," selgitas Rimi kommunikatsioonijuht Katrin Bats ERR-i uudisteportaalile.

"Nimetatud kauplustes olid esmaspäeval piimatooted väga vähesel määral esindatud või puudusid üldse," lisas ta.

Süsteemivea avastamisel see parandati ning tänaseks on piimatarned taastunud, kinnitas Bats, kuid samas tunnistas, et ka veel eile oli osades kauplustes piimatoodete sortiment pisut väiksem, kui tavaliselt.

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077