Septembris avaldas Eesti Tarbijakaitseamet avalikult väiteid, mis kahjustasid airBalticu piletimüügikampaaniaid 80sse sihtkohta Euroopas, Lähis-Idas ning SRÜ riikides, teatas lennufirma. airBaltic on palunud Tarbijakaitseametilt selgeid juhiseid selle kohta, kuidas oleks soodsate hindadega piletid saadaval ka eestlastele.
airBaltic kohtus Eesti tarbijakaitsega, kirjutas mitu kirja ning on välja saatnud mitmed avalikud sõnavõtud, et need juhised saada. Kaks kuud ei ole Eesti tarbijakaitse hakkama saanud ning neid juhiseid airBalticule andnud, kahjustades seeläbi Eesti kliente.
airBalticu korporatiivkommunikatsiooni asepresident Janis Vanags: “Tarbijakaitseamet on suure tõenäosusega seotud Eesti kohaliku lennufirma kaitsmisega, mille hiljuti omandas riik.” Eestlased väärivad airBalticu soodsaid pileteid. Kaks kuud ei ole suutnud Tarbijakaitseamet anda meile selgeid juhiseid, kuidas muuta soodsad piletid taas kättesaadavaks ka Eestis, nii nagu need on saadaval ülejäänud Euroopa Liidus, Lähis-Idas ning SRÜs, kus airBaltic lende pakub.
Lennufirma piletimüügikampaaniad Euroopa Liidus on standardkäitumisele vastavad. Eelmisel nädalal pöördus tarbijakaitse airBalticu kampaaniate asjus abi saamiseks Läti poole. See näitab, et Eesti Tarbijakaitseamet on valmis naabritelt õppima ning järgima Euroopa Liidus vastuvõetavaid standardeid. Siiski on vastuvõetamatu, et Tarbijakaitseamet kõhkleb ikka veel selgete juhiste edastamisel airBalticule, sest tarbijaid ei saa sundida ootama. airBaltic taastab piletimüügikampaaniad esimesel võimalusel.”
airBalticu võrgustikus on 80 sihtkohta, millest igaühe kaudu on võimalik mugavalt läbi Riia kodubaasi lennata järgmistesse sihtkohtadesse Euroopas, Skandinaavias, Venemaal, SRÜ riikides ning Lähis-Idas.