"Väga meeldiv üllatus, et just meid peavõitjaks tunnistati," ütles DPD Eesti arendusporjektide juht Rainer Rohtla. Ta lisas, et ka teised logistikateo preemiale kandideerijad esitasid head intsiatiivi, eriti tõstis ta konkurentidest esile Eesti Posti ja Ace Logisticsi logistikategusid, kuid kindlasti tasub äramärkimist ka Logistikaklastri ellu kutsumine käesoleval aastal. "Soovin palju edu klastrile," lausus Rohtla.
DPD Eesti plaanib eraisikutele määratud tähtajaks pakkide kohaletoimetamise teenusega liita tulevikus võimalikult palju ärikliente - kaugmüügi ettevõtteid, e-poode, kataloogimüügifirmasid, mainis arendusprojektide juht. Testperioodil on uut teenust kasutanud ca kümmekond äriklienti, kelle kaudu on pakke saadetud rohkem kui 20 000le eraisikule. Sellega on DPD saavutanud üle 10% kõrgema kohaletoimetamise kvaliteedi võrreldes varasemaga, eraisiku paki toimetusega seotud kõnede arv on vähenenud 80%.
TAUST
DPD Eesti Logistikateo kirjeldus:
Uus, Teie aega kõrgelt väärtustav viis paki kättetoimetamiseks koju või tööle
Iga päev toimetavad Eesti kullerfirmad eraisikutele kokku tuhandeid saadetisi. Kuller helistab ja ütleb, millal ta saab tulla pakki toimetama. DPD uurimus näitab, et Klient soovib otsustada ise, millisel kuupäeval ja kellajal talle saadetis toimetatakse. Lisaks, kohaletoimetamise kellaaeg olgu täpne, EI mitmetunnisele ootamisele.
DPD on esimene kullerfirma Eestis, kes annab paki Saajale võimaluse valida ise endale sobilik kohaletoimetamise kuupäev ja täpne kellaaeg ning seda kõike Online. Näiteks e-poest kaupa ostes on võimalik juba ostu sooritamise porotsessi käigus valida ka sobilik paki kohaletoimetamise koht, kellaaeg ja kuupäev.
Lisaks on lahendus integreeritud DPD olemasolevate IT-süsteemidega jaotusressursi planeerimiseks ning optimeerimiseks .
Skännerite võrgustik võimaldab jälgida kullerite poolt pakkide kohaletoimetamise aegadest kinnipidamist reaalajas ning anda süsteemi poolt automaatselt lisajuhiseid kullerile või näiteks Saatja- kui kaup kohal, automaatne teenuse aktiveerimine Kliendile.
Tänaseks on süsteemis käsitletud kümneid tuhandeid pakke ning oleme saavutanud üle 10% kõrgema kohaletoimetamise kvaliteedi võrreldes varasemaga, eraisiku paki toimetusega seotud kõnede arv on vähenenud 80%, kohaletoimetamise täpsus kliendile tõusis ligi 90%.