Seekord kutsutakse autod tagasi kütusepumba ning piduriprobleemide tõttu, vahendab AP. Tagasi kontrolli oodatakse umbes 740 000 sõiduautot USAs ning 600 000 autot Jaapanis. Ülejäänud tagasi kutsutavad autod on Euroopas ja mujal maailmas.
Viimase aasta jooksul on Toyota tagasi kontrolli kutsunud juba üle 10 miljoni auto üle maailma ja seda väga erinevatel põhjustel - gaasipedaali probleemid, libisevad põrandamatid, piduriprobleemid jne. Alles augustis kutsus Toyota USAs ja Kanadas tagasi 1,33 miljonit Corollat ning Matrixit, sest nende autode mootor võib ootamatult seiskuda.
Mizuho Investors Securities autoanalüütik Ryuichi Saito sõnul on firma õppinud eelnevatest vigadest ning nüüd üritatakse määritud mainet parandada. "Toyota maine kannatas seetõttu, et nad reageerisid väga aeglaselt, mistõttu nüüd üritatakse operatiivselt tegutseda," lisas Saito.