"Lääneriikides on trahvid lihtsalt väga suured," põhjendas Olbrei, miks veofirma hoolega seadusereal näpuga järge ajab ning ei saa lubada nii raskeid rikkumisi nagu tehniliselt korrast ära veok.
KA ML-Transport ASi juhatuse esimehe Meelis Lonni arvates tuleb seaduserikkumisi ette rohkem siseriiklike vedude puhul. "Välismaal on kontroll nii tugev, et ükski autojuht ei võta nii suurt riski enda ega oma ettevõtte kanda. Vastasel juhul kulub trahvi tasumiseks rohkem, kui veoteenuse osutamise eest saab," mainis Lonn.
Transporditeenuseid pakkuvate ettevõtete juhid soovitavad raskeveokite seaduserikkumiste vähendamiseks tihendada politsei kontrollreide, mitte suurendada karistusi.
Olbrei ja Lonn andsid hinnangu ning selgituse, miks möödunud nädalase politseikontrolli käigus avastati, et 75% veokitest esines rikkumisi.