28. september 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Rahvusvaheliste vedude firmad pelgavad välisriikide trahve

Rahvusvaheliste kaubavedudega tegeleva Olbtar ASi juhataja Toomas Olbrei kinnitusel peavad rahvusvaheliste vedude ettevõtted kõiki norme hoolega jälgima, sest suurtes välisriikides on trahvimäärad tehniliselt korrast ära ning sõidukijuhi töö- ja puhkeaja seaduse rikkumisel kõrged.

"Lääneriikides on trahvid lihtsalt väga suured," põhjendas Olbrei, miks veofirma hoolega seadusereal näpuga järge ajab ning ei saa lubada nii raskeid rikkumisi nagu tehniliselt korrast ära veok.

KA ML-Transport ASi juhatuse esimehe Meelis Lonni arvates tuleb seaduserikkumisi ette rohkem siseriiklike vedude puhul. "Välismaal on kontroll nii tugev, et ükski autojuht ei võta nii suurt riski enda ega oma ettevõtte kanda. Vastasel juhul kulub trahvi tasumiseks rohkem, kui veoteenuse osutamise eest saab," mainis Lonn.

 Transporditeenuseid pakkuvate ettevõtete juhid soovitavad raskeveokite seaduserikkumiste vähendamiseks tihendada politsei kontrollreide, mitte suurendada karistusi.

Olbrei ja Lonn andsid hinnangu ning selgituse, miks möödunud nädalase politseikontrolli käigus avastati, et 75% veokitest esines rikkumisi.

 

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077