Lisaks tariifidele kallineb ka turvatasu, kergitades selle ca kolme kroonini, vahendab Aircargo News. Uus hinnakiri hakkab kehtima oktoobrist.
Ettevõtte juhatuse liige Andreas Otto sõnul peab hindu tõstma, et säilitada vedaja tulevik ja konkurentsivõime. "2009. aastal langes Lufthansa Cargo 171 mln eurosesse kahjumisse, käibest kadusid miljardid," kommenteeris Otto saadetud kirjas. "Jäime ellu, aga viimase nelja aasta jooksul ei ole me teeninud kahest protsendist suuremat marginaali. See näitaja on kehvem kui rahvusvahelistel firmadel ja logistikasektori keskmine."
Ekspedeerijad võtsid teate vastu aga pahameelega.
"Mind õõvastab Lufthansa jultunud turu mõjutamine. Nad saatsid tuhandeid selliseid kirju, ilmse eesmärgiga saata turule ja teistele lennuliinidele hinnatõususignaal. Viimasel korral järgisid paljud Lufthansa eeskuju ja nüüd loodavad nad sama," kommenteeris ühe rahvusvahelise ekspedeerimisfrima juht.
Teise ekspedeerija juhtkonna liige kommenteeris, et Lufthansa tõenäoliselt ei tõsta tariife 20% võrra, kuid see seab lati läbirääkimiste stardiks ning annab ka teistele lennufirmadele eeskuju.
"Mind hämmastab see, kuidas nad oma suurkliente kohtlevad," lisas kolmas. "Eelmisel aastal kukutasid lennufirmad tariife vastutustundetult, jättes ekspedeerijale vaid tükid kokku korjamiseks. Ja siis nad imestavad, miks pärast selliseid tükke, meie, ekspedeerijad, neid ei salli. Me ei tegutse turul, et lennufirmade suutmatust kuludega toime tulla kinni maksta. Kavatsen oma mahud Lufthansa eeskuju mitte järgivale lennufirmale anda."