Äsja Riigi Teatajas avaldatud Majandus- ja Kommunikatsiooniministri (MKM) 6.mai 2010.aasta määrusega nr. 30 ühtlustatakse riigisisestel vedudel kasutatavate sõidukite tehnoseisundile esitatavad nõuded rahvusvahelistel vedudel kasutatavate sõidukite tehnonõuetega.
See on MKM 10. augusti 2004. aasta määruse nr 170 «Mootorsõiduki ja selle haagise tehnoseisundi kontrollimise eeskiri» ning teede- ja sideministri 18. mai 2001. a määruse nr 50 «Mootorsõiduki ja selle haagise tehnoseisundile ja varustusele esitatavad nõuded» muutmine.
Seega ei ole uue korra kohaselt enam edaspidi vaja läbida eraldi rahvusvahelist tehnoülevaatust, piisab korralise ülevaatuse läbimisest.
Samal ajal jääb tehnoülevaatuse rahvusvaheline tunnistus kasutusse, kuna see on vajalik järgmistes riikides: Albaania, Bulgaaria, Holland, Moldova, Rumeenia, Soome, Ukraina, Ungari, Valgevene ja Venemaa. Nimetatud riigid on ühinenud 13.novembril 1997.a. Viinis koostatud „Ratassõidukite korralistele tehnoülevaatustele ühtsete nõuete kehtestamise ja selliste ülevaatuste vastastikuse tunnustamise kokkuleppega”.
Oluline on teada, et kui sõidetakse ülalnimetatud riikidesse, siis on kindlasti vajalik ka tehnoülevaatuse rahvusvahelise tunnistuse olemasolu ja selle saamiseks peab sõiduki omanik või valdaja tehnoülevaatuspunktis eraldi soovi avaldama.
Tehnoülevaatuse rahvusvaheline tunnistus väljastatakse kehtiva korralise ülevaatuse korral ning see on kehtiv ainult koos kehtiva korralise ülevaatusega.