Autor: Siim Sultson • 8. aprill 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tallink: Rostocki liin nagu lahtine...

Tallink Grupi peadirektor Lembit Kitter jäi Rostocki liini teemal kidakeelseks, konutamajäänud laevede saatuse teemast rääkimata.

"Pole nagu otustatud veel midagi....," kostis Kitter Rostocki liini teemalise pärimise peale,"Praegu ei tea. Sõltub asjaoludest. Praegu on kaupa ka vähe..."

"Oleme hetkel peatanud oma Rostocki sõitmised," lisas ta siis.

Kas ei teki oht, et kui Tallink liini taaskäivitamisega palju viivitab, võtab selle üle keegi teine? Soomlaste sõnul on selleks näiteks Finnlines.

"Eks see ole igaühe otsustada, kus sõita," vastas Kitter muhelusega.

Mis ikkagi olid põhjused, et Rostocki liin seiskus? Hilissügisel oli juttu laevade talvisest hooldusest ja ka liini vähesest tasuvusest.

"Nii see kui teine, mõlemad," sõnas Kitter.

Kas Rostocki liini seisak on seotud seismajäänud laevade liisimisega Kanadsse? Mis sellest on saanud?

"Sellel teemal on meil juba korra juttu olnud. Ma hetkel ei saa kommenteerida," tuli viisakas ja napp vastus.

 

 

 

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077